Τμήμα ψυχρού laser

Φυσιοθεραπεια και Βιοσυντονισμος στην Θερμη Θεσσαλονικης

Τι είναι το LASER;

Τα Laser είναι μια πηγή ενέργειας η οποία εκπέμπει ένα καθαρό φως.

Στην ιατρική χρησιμοποιούμε τα χαμηλής ισχύος με τα οποία διεγείρουμε βιολογικά την κυτταρική λειτουργία.

Τι μπορούμε να θεραπεύσουμε;

• LASER GaAlnP 635,1 nm: Για παθήσεις δέρματος – βλεννογόνο, διάστρεμα ή στραμπούληγμα ‘diastrema’

• LASER GaAlAs 830 nm: Ρευματοπάθειες, υπολειτουργία νεύρων, πόνο σε κήλες δίσκων, ισχιαλγία, αυχενικο σύνδρομο ‘ayxeniko’

• LASER GaAs 904 nm: Θεραπεία Μυοσκελετικού Συστήματος: Οσφυαλγία ‘osfialgia’, οστεοαρθρίτιδα γονάτων, επικονδυλίτιδα ‘epikondilitida’, τενοντίτιδες (τενοντιτιδα καρπου, αγκωνα) ‘tenontitida’, περιαρθρίτιδα ώμου, θλάσεις (θλαση μυων, τετρακεφαλου, πλευρων, κοιλιακων, ωμου, προσαγωγου, γαμπας), διαστρέμματα

Πως γίνεται η θεραπεία με LASER;

Το φως του LASER εισέρχεται στο σώμα του ασθενή φθάνοντας σε βάθος έως 5 εκ. ανάλογα με την κεφαλή. Ο χρόνος θεραπείας είναι από 3 έως και 30 λεπτά. Δεν πονάει καθόλου και το αναλγητικό του αποτέλεσμα είναι άμεσο και από την 1η θεραπεία. Συνήθως χρειάζονται από 1-9 συνεδρίες.

Υπάρχουν κάποιοι κίνδυνοι;

Κατηγορηματικά όχι. Μόνο στην κεφαλή GaAlAs χρειάζονται γυαλιά προστασίας.
Έγκυες και παιδιά για λόγους ιδιαιτερότητας καλό είναι να μην γίνεται εφαρμογή LASER.

Σύντομη περιγραφή της Μονάδας LASER που υπάρχει στο Κέντρο Φυσιοθεραπείας μας.

Πρόκειται για μια υπερσύγχρονη μονάδα ψηφιακής τεχνολογίας, συχνότητας 25-5000 Hz/sec.
Έχει διαφορετικές κεφαλές που χρησιμοποιούνται ανάλογα με την πάθηση, κατασκευασμένη από ειδικούς, ερευνητές φυσικών επιστημών με προϋπηρεσία στην ακτινοβολία LASER.
Φέρει σήμα πιστοποίησης του Σουηδικού Ινστιτούτου Ελέγχου S και φέρει σήμα πιστότητας CE σύμφωνα με τις διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η θεραπευτική ιδιότητά του είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ!